Teimme tammikuussa 2022 uudistuksen soosikauppa.fi verkkokaupalle, jonka myötä haluttiin nostattaa sivuston nopeutta ja parantaa ostokokemusta.
Lähtökohtana oli Divillä rakennettu WooCommerce kauppa, joka käytti kassalla oletusarvoista ostoskori + kassa -yhdistelmää, joka ei poikkea juuri suurimmasta osasta kauppoja.
Soosikaupan kaltaiselle toimijalle volyymi ja tuotemäärät ovat se kriittinen tekijä, joten extramyynti on aina tervetullutta.
Lisäsimme Kassa-sivun alalaitaan kampanjatuotteen, jonka ostokehotteena oli lisätä se tilaukseen mukaan ja tämän myötä säästää postituskuluissa. Katso mobiiliversio kassasta alhaalta!
![](https://digihaavi.fi/wp-content/uploads/2022/11/image-559x1024.png)
Nyt kun 10 kuukautta on kulunut niin on hyvä tutustua ja nähdä statistiikkaa tuon käytölle. 10 kuukaudessa lisätuotteita on ostettu 358 kappaletta! Tarkoittaa täten, että kokonaisuudessaan 8% ostajista on ottanut tilaukseen mukaan lisätuotteen. Tämä on hurja määrä, jos ajatellaan että ilman tuota painiketta tuo myynti olisi jäänyt saamatta.
![](https://digihaavi.fi/wp-content/uploads/2022/11/image-1-1024x170.png)
Tarjoamme samankaltaista ostoprosessin menevöittämistä myös palveluna kaikille verkkokaupoille. Otetaan yhdessä tuokio ja katsotaan jääkö jostain kauppa saamatta.