Konversio. Miksi se ei tapahdu?
Mitä sana myyntisuppilo tuo sinulle mieleen? Verkkosivusto, on se sitten palvelun, tuotteen tai esittelyn varaamista varten kehitetty kuuluisi omata suppilomaisen rakenteen, joka johtaa yhteydenottoon tai kauppaan.
6 kuukauden analysointi
- Keräämme datan satunnaisten käyttäjien liikkeistä sivustolla
- Tarkastelemme sivuston nykyistä "myyntisuppiloa"
Kuukausittainen palaveri
- Käymme läpi ostopolun tapahtumat kootusti.
- Kehitämme ehdotelman myyntisuppilon parantamisesta.
Kokeillaanko?
Saat kaiken keräämämme datan käyttöösi ja myös annamme samalla ehdotelmamme miten DigiHaavi voisi auttaa.
Konversiopohjaista analytiikkaa
249€ / kk*
6 kuukauden sopimus, joka kulminoituu tähän:
*+ arvonlisävero
- Analytiikan asentaminen konversioiden seuranta
- Kuukausittainen palaveri, jossa käydään käyttäjien liikkeitä läpi
- Myyntisuppilon uudelleen suunnittelua datan pohjalta
- Täydellinen visuaalinen vedos ehdotetuista muutoksista sivustolle.
- Mahdollisuus jatkaa jatkokehittämistä itsenäisesti tai tarjouksemme pohjalta.
"
Verkkosivusto, oli se sitten tuotteiden, palvelun tai läsnäolon ilmoittamista varten, voi tuoda kauppaa pelkällä asiakaspolun optimoinnilla
Kristian
Yrittäjä