Sivuston hitaus sai Soosikaupan miettimään sivuston uusimista. Vanhat verkkosivut oltiin toteutettu Divi työkalulla täyttäen sitä useammalla lisäosalla (+60kpl) ja ostokokemus oli silti tökkivää.
Loimme Soosikaupalle uuden teeman, johon oli sisäänrakennettu lukuisia ominaisuuksia, jotka ennen oltiin eri tekijöiden lisäosilla paikkailtu. Saimme poitettua yli 40 lisäosaa sivustolta ja Googlen LightHouse testi antoi sivulle hyvät arvostelut.
Ostokokemus ensisijaiseksi!
Käytimme aikaa ostamisen helpottamiseen ja loimme kassa-sivun, jonka myötä on selkeää ja helppoa (sekä mobiilioptimoitua!) ostaa sivustolta.
Kassaan lisättiin myös ominaisuus, jossa pystyy lisäämään kampanjatuotteita helposti tilaukseen mukaan.
Lopputulema on tyytyväinen asiakas, joka sai haluamansa nopeasti!
Hintalappuun voi itse vaikuttaa
Onko budjetti tiukempi? Soosikaupan kanssa toteutimme vain suunnittelun ja teknisen osan. Tuotteiden lisääminen ja päivittäminen jäi asiakkaan vastuulle, jolloin lopullinen laskutettu summa jäi huomattavasti pienemmäksi kun asiakas hoiti sen itse. Opastamme mielellämme tulevia / kokeneita verkkokauppiaita näissä prosesseissa.